2013. szeptember 17., kedd

Paprikába töltött zöldséglevél

 
Mikor kiköltöztünk kertes házba, ez volt az első amit elraktam fagyasztani. Anyától tanultam, ő meg a nagymamámtól. Szerintem egy jópofa dolog, főleg télen mikor csak kikapja az ember a hűtőből. Nem egyszerre rakom el az egészet, hanem folyamatosan ahogy szedünk zöldséget a kertben. Petrezselyem zöldet vagy zeller zöldet szoktam használni leginkább.


Mikor felszedem a zöldséget nem mindig használom el a zöldet főzéskor. Ilyen esetben szedek hozzá paprikát amit kicsummázok. Mint amikor töltött paprikát készítünk, kitöltöm az üreget, csak most megmosott zöldséglevéllel.


Általában két-három darabot szoktam egyszerre megcsinálni. Mikor mind készen van, akkor egy kisebb tálra teszem őket, a lényeg, hogy ne egymáson legyenek, és így berakom a fagyasztóba ,így nem fognak összefagyni. Mikor megfagytak, akkor pedig átrakom őket egy zacskóba ahol már az előzőleg elkészített paprikákat gyűjtöttem. 



Levesek, pörköltek ízesítésére használom. Mikor főzök akkor csak kiveszek a fagyasztóból egy zöldséggel töltött paprikát és úgy fagyottan beleteszem az éppen készülő ételbe.

5 megjegyzés:

Muskátli Büfé írta...

Mekkora ötlet! Mindig az a bajom, hogy össze-vissza lebegnek

Juhmeli írta...

Ó, még nem hallottam ilyet, nálam külön ülnek. Nagyon jó ötlet! Jövőre , ha lesz petrezselymem én is teszek így el.

Eper írta...

Nagyon jó ötlet, köszönöm én is!!!

Sylvia írta...

Ez nagyon szuper ötlet - köszönet az Anyukádnak és a Nagymamádnak ! Legközelebb, ha marad petrezselymem, tuti, hogy kipróbálom !

Lidike írta...

Hú lányok, én nem is gondoltam volna, hogy egyszer ennyire újat fogok tudni mondani :)
De nagyon örülök, hogy ennyire tetszik mindenkinek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...