2015. március 23., hétfő

Gólya kamera

Tisza és Virág

Az országban jó pár gólyafészek be van web-kamerázva, én pár évvel ezelőtt a röszkei kamerára találtam rá böngészés közben. Azóta is minden évben figyelemmel kísérem az ott élő gólyapár, Tisza és Virág mindennapjait. Mit ne mondjak, mikor a kis gólyák az első szárnycsapásokat próbálgatják majd pedig először kiszállnak a fészekből, hát azt látni mindent megér :)
Ez év március 16-án érkezett meg Tisza, a napjait pihenéssel, táplálkozással és a fészek karbantartásával töltötte és várta, hogy végre Virág is megérkezzen. Már egy hete minden nap én is tülkön ültem és azon izgultam, hogy Virág rendben megérkezzen és végre ma délután köszönthették egymást. Jelenleg egymás mellett a fészekben alszanak.
Ha még nem vettétek észre akkor figyelmetekbe ajánlom a blog jobb oldalon lévő sávban a kedvenc oldalaim közt a röszkei gólyakamerára mutató linket, ha titeket is érdekel, hogy mi történik velük akkor kattintsatok a linkre és "kukkoljatok".

Jó nézelődést :)

ui: a képet a röszkei gólyafórumról mentettem, ott megtaláljátok az egyéb kamerákhoz tartozó fórumokat is




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...