2016. november 30., szerda

Adventi koszorú, ami nem koszorú


Őszintén bevallom én azt hittem, hogy még van egy hét az első adventi gyertya meggyújtásáig. Gondoltam lesz még időm beszerezni a dolgokat az elképzelt adventi koszorúhoz. A fejemben már olyan szépen összeállt, csak fa kellett volna hozzá, némi termés, fehér gyertyák, egy ügyes kezű társ és egy kis műhó. Na de majd jövőre :)
Így szembesülve a ténnyel, hogy advent első vasárnapja van, egy kis fejtörést okozott, hogy milyen koszorúnk legyen. Azt eldöntöttem, hogy abból kell gazdálkodnom ami itthon fellelhető. Feltúrtam az összes szekrényt mindenféle porpurikat találva, leszedtem az összes fenyődíszt, begyűjtöttem a lakásban fellelhető összes gyertyát. Koszorú készítéshez már nem álltam neki így Zolit megkértem, hogy készítsen nekem egy hosszúkás tárolót az alapnak. Végül is ez sült ki belőle :)



Ha van kedvetek mutassátok meg, hogy milyen a tiétek a blog facebook oldalán :)
Áldott adventi ünnepeket kívánok Nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...